Lai nodrošinātu pilnvērtīgu mājaslapas lietošanas pieredzi, mēs izmantojam sīkdatnes. Lietojot mūsu mājaslapu, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanas nosacījumiem.

Lieliskas 10456 darba iespējas no 12 avotiem Meklējat darbiniekus? Publicēt vakanci

ADMINISTRATĪVĀS KOMISIJAS SEKRETĀRS/-E

  • Olaines novads
  • no 1030 (bruto)
  • Olaines Novada Pašvaldība
  • Pilna slodze
  • Termiņš 11.11
  • pirms 3 gadiem
Sludinājuma termiņš ir beidzies, tas atrodas arhīvā.

Olaines novada pašvaldība izsludina pieteikšanos

„ADMINISTRATĪVĀS KOMISIJAS SEKRETĀRES (-A)’’  amatam (prof. kods 3342 13)

 

 

 

Prasības kandidātiem:

  1. Augstākā juridiskā izglītība.
  2. Administratīvo pārkāpumu lietvedības pārzināšana, normatīvo tiesību aktu un judikatūras pielietošana praksē.
  3. Izpratne par pašvaldības darba organizāciju (par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze pašvaldībā vai tiesībsargājošās iestādēs).
  4. Spēja patstāvīgi plānot savu darbu un ievērot termiņus, augsta atbildības sajūta un precizitāte.
  5. Lieliskas saskarsmes prasmes, prasmes strādāt ar lielu dokumentu un informācijas daudzumu, stresa noturība, spēja strādāt komandā un pozitīva attieksme.
  6. Teicamas latviešu valodas un labas krievu valodas zināšanas.
  7. Lietvedības normatīvo aktu pārzināšana; prasme lietot biroja un datortehniku (MS Word, Excel,).
  8. Pieredze darbā ar datu bāzēm: NĪNO, JUPIS, LIETVARIS, SODU REĢISTRS un APAS sistēmā tiks uzskatīta par priekšrocību.

 

 

Pienākumi:

  1. Organizēt Administratīvās komisijas darbu, tai skaitā Administratīvās komisijas sēdes.
  2. Nodrošināt dokumentu atbilstību lietvedības prasībām.
  3. Ievērot un kontrolēt dokumentu izpildes termiņus.
  4. Protokolēt Administratīvās komisijas sēžu gaitu.
  5. Sagatavot Administratīvās komisijas dokumentu projektus (lēmumi, pavēstes paziņojumi, brīdinājumi, paskaidrojumi tiesai) un domes lēmumu projektus jautājumos, kas ir Administratīvās komisijas kompetencē.
  6. Nodot piespiedu izpildei lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu un kontrolēt to izpildi.
  7. Organizēt Administratīvās komisijas dokumentu glabāšanu un nodošanu arhīvā.
  8. Pārstāvēt Administratīvo komisiju kā iestādi tiesā.

 

 

Mēs piedāvājam:

  1. Interesantu un atbildīgu darbu uz noteiktu laiku.
  2. Labus darba apstākļus un stabilu atalgojumu (EUR 1030 pirms nodokļu nomaksas).
  3. Sociālās garantijas.
  4. Iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi.
  5. Veselības un dzīvības apdrošināšanu, apdrošināšanu pret nelaimes gadījumiem (pēc pārbaudes laika).

 

 

CV, pieteikuma vēstuli, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtiet caur PIETEIKTIES formu. 

 

 

 

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri būs iekļauti atlases otrajā kārtā. Vakancei atbilstošākie pretendenti tiks uzaicināti uz darba interviju, kuras laikā būs iespējams pārliecināties par darba jautājumu pārzināšanu un pieredzi.

Olaines novada pašvaldība informē, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī personāla atlases procesa norisi, personas datu apstrādes pārzinis ir Olaines novada dome, kontaktinformācija: Zemgales iela 33, Olaine, LV-2114.

Par Olaines novada domes veikto personas datu apstrādi variet uzzināt, sazinoties ar mūsu datu aizsardzības speciālistu. Datu aizsardzības speciālista kontakti: e-pasts [email protected]

ID: 5f995de167121 710
Sludinājuma termiņš ir beidzies, tas atrodas arhīvā.