Jauns projekts!
Meklējam administratoru/-i - asistentu/-i, kas palīdzēs sasniegt mūsu mērķus.
Pienākumi:
- Darbs pie datoru, jāievada informācija datubāzē
- Laipni un profesionāli komunicēt ar klientiem telefoniski (nav jāpārdod, tikai jākonsultē klienti par to, ko piedāva mūsu kompānija)
- Pasūtījumu administrēšana un pavadzīmju sagatavošana
- Palīdzēt organizatoriskajos jautājumos un ierosināt idejas pašam
- Teicamas latviešu un vēlams, lai Tu kaut nedaudz prastu komunicēt arī krievu un angļu valodās
- Datorprasmes (pamatzināšanas MS Excel, Word, Power Point)
- Obligāti jāzin kā lietot google :)
- Visu iemācīsim, bet ļoti svarīgi, lai esi atbildīgs, spēj ātri mācīties un adaptēties jaunā vidē
Ofiss atrodas netālu no t/c Akropole (Ķengarags)
Darba laiks 9 -17 (sestdien, svētdien - brīvs)
Lūdzu sūti savu CV un nelielu aprakstu par sevi sadaļā PIETEIKTIES!