Vakances apraksts
- Organizēt komunikāciju ar uzņēmuma klientiem, piegādātājiem un citiem sadarbības partneriem
- Līgumu, rēķinu, e-pastu u.c. dokumentu sagatavošana, izmantojot lietišķās rakstības stilu
- Veikt dokumentu tulkošanu
- Veikt teksta un vizualizāciju pierakstu, strukturēšanu un noformēšanu atbilstoši valodas labākajai praksei un uzņēmuma vajadzībām
- Vadīt dažāda izmēra un ilguma projektus
- Veikt laicīgu un proaktīvu komunikāciju par nepieciešamajiem darbiem un materiāliem projektu vajadzībām
- Patstāvīgi vākt informāciju no dažādiem kanāliem, lai realizētu uzdotos uzdevumus un projektus
- Uzturēt regulāru uzņēmuma sociālo tīklu saturu
- Nodrošināt direktores biroju ar nepieciešamo aprīkojumu (ūdens, pārtika, kancelejas preces u.c.)
Uzņēmums piedāvā:
- Stabilu darba vietu ar personīgām izaugsmes iespējām
- Dinamisku darba grafiku pēc abpusējas vienošanās, apvienojamu ar citiem darbiem
- Iespēja daļu pienākumu veikt attālināti
- Prēmijas par laikā paveiktiem projektiem
Prasības kandidātiem:
- Pieredze administratīvajā darbā un lietvedībā
- Atbildības sajūta, punktualitāte, pašiniciatīva
- Spēja pielāgoties uzņēmuma vadības darba grafikam
- Spēja strādāt patstāvīgi, vadīt projektus un piegādātājus
- Spēja proaktīvi organizēt savu un uzņēmuma direktores darbu
- Spēja patstāvīgi meklēt un rast risinājumus dažādās izaicinošās situācijās
- Izpratne par dialogu laiks runat, laiks klausities
- Spēja komunicēt un sadarboties ar dažāda rakstura cilvēkiem
- Attīstīta empātija un emocionālā inteliģence
- Spēja pierakstīt, analizēt, konspektēt un strukturēt informāciju, tekstus, pārdomas
- Prasmes darbā ar Word, Excel, PowerPoint un e-pasta programmām, kā arī biroja tehniku
- Labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas mutiski un rakstiski
- Itāļu valodas zināšanas kā priekšrocība
Kā pieteikties?
Savu CV sūtiet uz [email protected] ar norādi “Pieteikums asistenta vakancei”.