Lai nodrošinātu pilnvērtīgu mājaslapas lietošanas pieredzi, mēs izmantojam sīkdatnes. Lietojot mūsu mājaslapu, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanas nosacījumiem.

Lieliskas 10466 darba iespējas no 12 avotiem Meklējat darbiniekus? Publicēt vakanci

Biroja administrators/-e - Klientu apkalpošanas speciālists/-e

  • Rīga
  • no 1000 (bruto)
  • SIA ROBO HUB
  • Pilna slodze
  • Termiņš 25.11
  • pirms 4 gadiem
Sludinājuma termiņš ir beidzies, tas atrodas arhīvā.

Meklējam BIROJA ADMINISTRATORU-KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU/-I  robotikas skolā Robo Hub.

 

Stabils darbs augošā kompānijā. Rīta un vakara darbs maiņās.

Prasības:

 


Pieredze administratīvā vai sekretāres amatā.
Latviešu un krievu valodas zināšanas.
Komunikāciju prasmes.



Piedāvājam:

 


Labus darba apstākļus patīkamā vidē.
Konkurētspējīgu atalgojumu.
Rīta un vakara maiņas darbu 8:30-17:00 un 12:00-20:30.



Darba pienākumi:

 


- Klientu apkalpošana un informācijas koordinēšana.
- Pieteikumu apstrāde un plānošana.
- Citu administratīvo un organizatorisko darbu veikšana.

 

Atalgojums pēc pārbaudes laika 1000 EUR BRUTO

 

 

Ja vēlies pievienoties mūsu kolektīvam, tad savu CV un motivācijas vēstuli sūti, spiežot pogu PIETEIKTIES!

ID: 5dc97057c345e 643
Sludinājuma termiņš ir beidzies, tas atrodas arhīvā.