Lai nodrošinātu pilnvērtīgu mājaslapas lietošanas pieredzi, mēs izmantojam sīkdatnes. Lietojot mūsu mājaslapu, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanas nosacījumiem.

Lieliskas 27291 darba iespējas no 22 avotiem Meklējiet darbiniekus? Publicēt vakanci

Biroja administrators/-e

  • Rīga
  • Online Hotel KaBerg
  • Pilna slodze
  • Termiņš 25.10
  • pirms 4 dienām

Pienākumi:

  • Informācijas/datu ievadīšana un apstrāde
  • Rēķinu izrakstīšana
  • Preču pasūtīšana
  • Komunikācija ar klientiem nekustamo īpašumu jautājumos
  • Komunikācija ar sadarbības partneriem, t. sk. pa tālruni un e-pastā
  • Lietišķas tikšanās

No Jums sagaidām:

  • Latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (gan mutiski, gan rakstiski)
  • Labas prasmes darbā ar datoru – MS Office, MS Excel
  • Precizitāte, atbildības sajūta un stresa noturība
  • Spēja efektīvi organizēt savu darbu un iejusties kolektīvā

Mēs piedāvājam:

  • Darba laiks: katru darba dienu no plkst. 9.00-17.00
  • Darba alga (netto): sākot no 600 EUR
  • Darbu nelielā draudzīgā kolektīvā
  • Apmācības

Uz telefonu lūgums nezvanīt, CV sūtīt uz e-pastu: addabirojs@gmail.com Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.

    • Kristīne Grīsle
    • 29338867
  • Kastrānes 1, k-2
  • 40003694499
ID: 5bbf3125a7713 193 2