Mēs meklējam jaunu kolēģi, kurš vēlas pievienoties mūsu komandai Klientu atbalsta speciālista amatā. Mūsu produkts – „back-office“ risinājums vai ienākošo rēķinu pārvaldības sistēma.
Jūsu galvenie pienākumi būs atbalsta sniegšana mūsu vācu valodā runājošajiem klientiem „ticket“ sistēmā (līdzīgi e-pastam) un telefoniski. Jums būs jāapstrādā/jārisina klienta pieprasījumi par dažādiem administratīviem un tehniskiem jautājumiem, kas saistīti ar mūsu datorprogrammas un saistīto pakalpojumu izmantošanu.
Profesionāls klientu atbalsts ir viena no mūsu galvanajām prioritātēm, kas nodrošina mums konkurences priekšrocības, tāpēc mēs meklējam Klientu atbalsta speciālistu, kuram patīk strādāt ar cilvēkiem un sniegt palīdzību klientiem.
Galvenie pienākumi:
- atbalstīt klientus darbā ar mūsu datorprogrammu - tiešsaistes rēķinu pārvaldības sistēmu:
-- ievadīto datu pielāgošana klientu prasībām,
-- datorprogrammas iestatījumu pielāgošana,
-- izskaidrot programmas funkcijas un lietošanas iespējas,
-- izprast un sniegt palīdzību problēmu risināšanā, kas saistītas ar mūsu programmas un saistīto pakalpojumu izmantošanu,
-- atgriezeniskās saites/ziņojuma sniegšana vadībai par lietotāju vēlmēm/prasībām, atsauksmēm, individuāli pielāgotu risinājumu pieprasījumiem utt.;
-- profesionāla un draudzīga komunikācija telefoniski un izmantojot „ticket“ sistēmu/e-pastu;
- darbs ar datu ievades speciālistiem, lai sniegtu palīdzību/konsultācijas, labotu kļūdas un pielāgotu datu ievades metodoloģiju klientu nestandarta/specifiskām prasībām;
- atbalstīt mūsu klientus darbā ar mūsu programmu visa darba cikla/procesa laikā.
Prasības:
- vācu valodas zināšanas augstākajā līmenī (GeR-C) - gan rakstiski, gan sarunvaloda;
- augsta līmeņa datorprasme, jo Jums būs jāiemācās un jāsaprot kā strādāt ar mūsu datorprogrammu, lai varētu palīdzēt Klientiem viņu ikdienas darbā ar šo sistēmu;
- spēja saprast un izskaidrot loģiskās sakarības;
- precizitāte un augstas koncentrēšanās spāja/uzmanība pret detaļām;
- izpalīdzība un spēja labi un strukturēti izskaidrot lietas;
- spēja ātri mācīties;
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu.
Kā priekšrocības tiks uzskatītas:
- iepriekšējā darba pieredze klientu atbalsta jomā, īpaši IT-programmu atbalsta jomā;
- zināšanas grāmatvedībā;
- padziļinātas datorprasmes.
Mēs piedāvājam:
- drošu un stabilu darbavietu augošā biznesā;
- standarta darba laiks (Pirmdiena-Piektdiena, 9/10 līdz 18:00/19:00, elastīgi pārtraukumi);
- attālināts darbs;
- apmācības par datu ievades procesu un padziļinātas apmācības par sistēmas funkcijām un iespējām.
Darba vide: attālināts darbs
Darba laiks: standarta (no pirmdienas līdz piektdienai aptuveni no 9:10 līdz 19:00, elastīgi pārtraukumi)
Brīvdienas: atbilstoši oficiālajām darba dienām Vācijā
Lūdzam pieteikties, nosūtot CV un motivācijas vēstuli vācu valodā, kā arī informēt mūs par Jūsu vēlamā atalgojuma līmeni.
Translation to English/Tulkojums angļu valodā
We are looking for a new colleague, who would like to join us on a position of Customer Support Specialist. We offer our clients innovative product – back office management or accounts payable solution.
Your main duties will be to provide support to our German-speaking clients by e-mail and via ticket-system. You will have to deal with client’s requests about some administrative and technical questions related to using of our software and related services.
Excellent customer support is one of our main assets ensuring us competitive advantage, therefore we are looking for a Customer Support Specialist, who loves working with people and helping clients.
Main responsibilities:
- Supporting our customers in working with our software, an online invoice management system:
-- adjusting data,
-- adjusting settings,
-- to explain functions and possibilities of using the software,
-- understand and provide assistance in solving problems, related to using of our software and related services,
-- providing feedback/report to management about user wishes/requirements, feedbacks, requests for tailor-made solutions, etc;
- professional and friendly communication by phone and email;
- working with data entry collagues to provide assistance, correct errors and special cases;
- support our customers in working with our software throughout the whole process.
Requirements:
- knowing of German language at a high level (GeR-C);
- high level of Computer literacy as you will need to learn and understand how to work with our software to be able to assist Clients in their daily work;
- ability to understand and explain logical connections;
- accuracy and focus on details;
- helpfulness and ability to explain things structured and in a good manner;
- ability to learn fast;
- ability to organize your work independently.
As an advantage will be considered:
- your previous work experience in customer support, especially software support;
- knowledge of accounting;- advanced computer skills.
We offer:
- secure and stable workplace in a growing business;
- standard working hours (Mon-Fri approx. 9/10 a.m. to 6/7 p.m., flexible breaks);- remote work;
- training in the functions of the software and data entry.
Working environment: remote work
Working hours: standard (Mon-Fri approx. 9/10 a.m. to 6/7 p.m., flexible breaks)
Holidays: according to the German calendar, i.e. we work on Bulgarian holidays
Please apply by sending your CV and motivation letter in German, as well as the information about your desired salary level.