Pienākumi:
- Attiecību veidošana: Izveidot kontaktu ar mūsu klientiem, izproto viņu vēlmes un vajadzības, kā arī nodrošināt, ka viņu gūtā pieredze ir pozitīva.
- Tehnoloģiju izpratne: Izmantot mūsu CRM un atbalsta rīkus klientu jautājumu, atsauksmju un ieteikumu pārvaldīšanai.
- Produkta eksperts: Pārzināt mūsu produktu klāstu, to lietošanu un izgatavošanas veidus, lai sniegtu precīzu un noderīgu informāciju klientiem.
- Ideju prezentēšana: Strādājot kopā ar komandu apzināt iespējas kā attīstīt mūsu klientu atbalsta procesu, lai uzlabotu klientu pieredzi.
- Būt mūsu zīmola vēstnesim: Katrā saskarsmē atspoguļot mūsu zīmola vērtības, nodrošinot klientu lojalitāti un apmierinātību.
No Jums sagaidām:
- Proaktīva un pozitīva attieksme.
- Labas komunikācijas prasmes.
- Iepriekšēja pieredze klientu atbalsta vai apkalpošanas lomā ir priekšrocība.
- Tehnoloģiju izpratne un spēja ātri apgūt jaunus rīkus.
- Labas angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski.
- Problēmu risināšanas prasme
- Adobe Photoshop & Adobe Illustrator prames.
Mēs piedāvājam:
- Karjeras izaugsmes iespējas: Mēs esam uzņēmums, kas strauji attīstās, sniedzot iespējas augt kopā ar zinošu un spēcīgu komandu.
- Darba un dzīves līdzsvars: Elastīgas darba stundas, iespēja strādāt attālināti.
- Sociālās garantijas: Veselības apdrošināšanas polise (pēc 6 mēnešiem). Bezmaksas kafija, tēja un uzkodas.
- Darba kultūra: Pievienojies dzīvotspējīgai komandai, kas svin panākumus, dažādību un radošumu.
- Ilgtspējība: Esam uzņēmums ar dabai draudzīgu un ilgspējīgu redzējumu. Esam vienīgie Latvijā, kas ir 1% to the Planet biedri.
Ja būs kādi jautājumi, visu patstāstīsim, jo darba veikšanai nepieciešamās apmācības būs! Kā pieteikties: Nosūtiet savu CV un īsu motivācijas vēstuli uz [email protected] , norādot “Klientu atbalsta speciālists”. Pieteikšanās termiņš: 29.09