Aicinām savam kolektīvam pievienoties Kyc asistentu.
Pienākumi:
- Veikt klientu un viņu darījumu izpēti.
- Klientu veikto darījumu analīze, neparastu un aizdomīgu darījumu identificēšana.
- Klientu identifikācijas, reģistrācijas un saimniecisko darbību pamatojošu dokumentu pārbaude un analīze.
- Izpētes rezultātu dokumentēšana un periodiska atjaunošana.
- Citi administratīvie pienākumi.
No Jums sagaidām:
- Labas angļu valodas zināšanas rakstiski un mutiski.
- Precizitāte, augsta atbildības sajūta un prasme strādāt komandā.
- Informācijas meklēšanas un izpētes prasmes.
- Labas iemaņas darbā ar MS Office.
- Spēja apkopot un analizēt datus.
Mēs piedāvājam:
- Pilna slodzes darbu.
- Darba laiks – 8.30 – 17.00, var mainīties pēc vienošanās.
- 5 darba dienas nedēļā no pirmdienas līdz piektdienai.
- Dinamiska un aizraujoša darba vide.
- Darbam nepieciešamās apmācības.
Darba samaksa atbilstoši pieredzei un zināšanām, pieredze darbā ar dažādiem uzņēmumu reģistrācijas un citiem identitātes dokumentiem uzskatāma par priekšrocību.
Lai pieteiktos vakancei lūdzam pievienojiet savu CV un motivācijas vēstuli. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri būs izturējuši pirmo atlases kārtu.