Lai nodrošinātu pilnvērtīgu mājaslapas lietošanas pieredzi, mēs izmantojam sīkdatnes. Lietojot mūsu mājaslapu, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanas nosacījumiem.

Lieliskas 10831 darba iespējas no 12 avotiem Meklējat darbiniekus? Publicēt vakanci

Sabiedrisko attiecību speciālists

  • Vidzeme
  • no 1300 (bruto)
  • Vidzemes plānošanas reģions
  • Pilna slodze
  • Termiņš 06.06
  • pirms 11 mēnešiem
Sludinājuma termiņš ir beidzies, tas atrodas arhīvā.

Vidzemes plānošanas reģions (www.vidzeme.lv) aicina savā komandā sabiedrisko attiecību speciālistu (-i). Meklējam kolēģi, ar kuru kopā strādāt starptautiskos projektos – enerģisku, zinātkāru, ar iniciatīvu.

 

Amata pamatpienākumi:

  • piedalīties Vidzemes plānošanas reģiona publiskā tēla un reputācijas veidošanā, kā arī iestādes starptautisko sadarbības projektu komunikācijas nodrošināšanā;
  • piedalīties projektu darba grupās, sniegt prezentācijas par projekta sasniegumiem, kā arī reprezentēt Vidzemes plānošanas reģionu starptautiski;
  • kopā ar kolēģiem plānot un veidot saturu medijiem,  Vidzemes plānošanas reģiona sociālo mediju kontiem;
  • uzņemt fotogrāfijas, veidot vizuālos materiālus (piemēram, canva.com) ikdienas komunikācijas vajadzībām;
  • pēc nepieciešamības izstrādāt projekta komunikācijas stratēģiju un plānu, koordinēt plāna aktivitāšu ieviešanu un uzraudzīt sasniegtos rezultātus;
  • koordinēt sadarbību ar ārpakalpojuma sniedzējiem komunikācijas materiālu izstrādē (informatīvie materiāli, video rullīši u.tml.);
  • līdzdarboties dažādu pasākumu organizēšanā, t.sk. satura plānošanā un auditorijas piesaistē;

Amata pildīšanai nepieciešamā profesionālā pieredze, zināšanas un prasmes:

  • augstākā izglītība sabiedriskajās attiecībās, komunikācijā, žurnālistikā, mārketingā vai sociālajās zinātnēs vai vismaz divu gadu darba pieredze žurnālistikā, sabiedrisko attiecību vai komunikācijas jomā;
  • pieredze darbā ar masu medijiem; prasme sagatavot preses relīzes, intervijas, mediju publikācijas u.c. komunikācijas materiālus;
  • pieredze tīmekļvietņu un sociālo tīklu vietņu satura administrēšanā;
  • analītiskā domāšana, spēja argumentēt un pamatot savu viedokli, pašiniciatīva, precizitāte, labas komunikācijas, organizatoriskās un saskarsmes prasmes;
  • teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos;
  • mūsdienām atbilstošas datorprasmes (Ms Office, videokonferenču rīki Zoom un Teams)
  • prasmes strādāt komandā – būt mērķtiecīgam, ar iniciatīvu apveltītam; spēt patstāvīgi plānot un kārtot darbus prioritārā secībā.

 Par priekšrocību uzskatīsim:

  • pieredzi publiskajā sektorā;
  • pieredzi  projektu ieviešanā.

 Piedāvājam:

  • kļūt par daļu no atbalstošas un mērķtiecīgas komandas, kas strādā Vidzemes reģiona attīstībai;
  • stabilu pilnas slodzes darba atalgojumu (no 1300 EUR pirms nodokļu nomaksas atbilstoši kvalifikācijai);
  • darba vietu Cēsis vai Valmierā; savstarpēji vienojoties, iespējams darbs arī attālināti;
  • profesionālās izaugsmes iespējas.

Pieteikšanās:

CV un pieteikuma vēstuli sūti uz e-pasta adresi [email protected] ar norādi “Sabiedrisko attiecību speciālists” līdz 2023. gada 6. jūnijam.

 

Aicinām pievienot pieteikumam satura darbu piemērus un kontaktpersonas atsauksmēm par iepriekšējo pieredzi.

 

Ja pieteikums atbildīs izvirzītajām prasībām, aicināsim uz interviju, sazinoties ar pretendentiem ne vēlāk kā nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

 

 Jautājumu gadījumā sazināties ar Vidzemes plānošanas reģiona galveno komunikācijas speciālisti Anitu Āboliņu ([email protected], mob.t.+371 29454752).

 

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Vidzemes plānošanas reģions. Kontaktinformācija: Bērzaines iela 5, 2. stāvs, Cēsis, LV - 4101. Pēc pretendenta atlases personas dati tiks dzēsti.

 

    • Anita Āboliņa
    • 29454752
  • Bērzaines iela 5, Cēsis, Cēsu nov., LV-4101
  • 90002180246
  • http://www.vidzeme.lv
ID: 646ccf4e921fe 88
Sludinājuma termiņš ir beidzies, tas atrodas arhīvā.