Realizēt amata misiju:
Esmu šeit, lai Tev palīdzētu! Nodrošinu pozitīvu biroja atmosfēru un organizēju efektīvu ikdienas darbu, nodrošinu laipnu viesu apkalpošanu.
Tev uzticēsim:
- Rīgas biroja iekšējās un ārējās lietvedības un korespondences aprites nodrošināšanu;
- Rīgas biroja lietvedības kārtošanu, nomenklatūras uzturēšanu un arhivēšanu atbilstoši likumdošanai;
- augstvērtīga klientu servisa nodrošināšana biroja darbiniekiem un apmeklētājiem;
- asistēšanu pārdošanas un mārketinga vadības komandai, pārdošanas sanāksmju protokolēšana;
- biroja ikdienas sadzīvisko lietu organizēšana un nodrošināšana;
- pārdošanas un mārketinga materiālu uzskaites pārraudzību un izsniegšanu pārdošanas pārstāvjiem.
Vēlamies, lai Tev ir:
- lieliskas komunikācijas prasmes un servisa orientācija;
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos;
- labas prasmes darbā ar MS Office datorprogrammām, novērtēsim pieredzi darbā ar lietvedības programmām;
- novērtēsiem iepriekšēju pieredzi darbā ar lietvedības organizēšanu un izpratni par lietu nomenklatūru;
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu, ievērot konfidencialitāti un diskrētumu;
- precizitāte, godīgums un augsta atbildības sajūta, pildot darba pienākumus;
- B kategorijas vadītāja apliecība.
Mēs Tev piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu lielākajā alus darītavā Latvijā;
- apmācību, kas nepieciešama darba pienākumu veikšanai;
- degvielas atmaksu un automašīnas nomas līgumu, ar darbu saistīto braucienu izmaksu kompensācijai;
- veselības, nelaimes gadījumu apdrošināšanu, kā arī citu veselības veicinošo pasākumu izmaksu segšanu līdz 150 EUR gadā;
- atalgojumu no 1100 līdz 1320 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas, atkarībā no mērķu un uzdevumu izpildes;
- darbu laiku darba dienās no plkst. 09.00-18.00;
- darbu Rīgas ofisā (Ulbrokas ielā 19a), uz noteiktu laiku līdz 1,5 gadam.