Обязанности:
- Klientu apkalpošanas operatoru darba vadība. Klientu apkalpošanas operatoru darba uzdevumu izpilde. Uzņēmuma ražotās produkcijas piedāvāšanu un pārdošanu klientiem. Pasūtījumu telefonisku un elektronisku pieņemšanu, to ievadi apstrādes sistēmā.
От Вас ожидаем:
- Pieredzi pārdošanas darbā Teicamas pārdošanas, pārliecināšanas un komunikācijas prasmes. Laipnu un profesionālu klientu apkalpošanu. Datora prasmes labā lietotāja līmenī. Atbildība pret uzdotajiem darba uzdevumiem.
Мы предлагаем:
- Stabilu, konkurētspējīgu atalgojumu 1000 EUR/bruto. Papildus mērķu izpildes un motivācijas piemaksas. Darba laiku no 8:15 līdz 17:30. Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika Iespēju izmantot dienesta transportu. Biļešu kompensāciju. Draudzīgus kolēģus
Kādēļ izvēlēties mūs: Tev būs stabili ienākumi – mēs tev regulāri un vienmēr laikā izmaksājam algu Tev būs iespēja darba vietā nopirkt mūsu produkciju - mēs tev piedāvājam īpašas cenas Tev būs drošības sajūta – mēs tev piešķiram veselības apdrošināšanu Tev būs atbalsts – mēs tev materiāli palīdzam dzīves nozīmīgajos notikumos Gaidīsim Tavu CV vai informāciju par Tevi uz [email protected] ar norādi “Klientu apkalpošana”, tālr.nr. jautājumiem +37127791766.. “Gaļas pārstrādes uzņēmums Nākotne” SIA garantē, ka Jūsu personas dati tiks izmantoti tikai ar mērķi izvērtēt Jūs kā pretendentu personāla atlases procesa gaitā un tie netiks izmantoti citiem nolūkiem, kā arī tiem nepiekļūs nepilnvarotas personas.