Pienākumi:
- Atbildēt uz ienākošajiem zvaniem un e-pastu ziņojumiem krievu valodā
- Sniegt tehnisku atbalstu klientiem par ierīcēm, kā viedtālruņi, datori un planšetes
- Klientu datu ievade un apstrāde
- Konfidencialitātes ievērošana
No Jums sagaidām:
- Teicamas krievu valodas zināšanas (C1 līmenis, gan mutiski, gan rakstiski)
- Labas angļu valodas zināšanas (B2 līmenis, gan mutiski, gan rakstiski)
- Uz klientu vajadzībām orientētu attieksmi ar vēlmi palīdzēt rast risinājumus un sniegt atbildes uz klientu jautājumiem
- Interese par tehnoloģijām un ļoti labas datorprasmes
- Labas rakstīšanas pramses gan krievu, gan angļu valodā
Mēs piedāvājam:
- Papildus bonusu 200,- Euro/Gross apmērā pēc pārbaudes laika
- Stabilu atalgojumu
- Bonusa sistēmu
- Apmaksātas apmācības no pirmās dienas
- Veselības apdrošināšanu
- Mainīgu darba grafiku
- Iespēju strādāt no mājām
- Izaugsmes iespējas uzņēmumā
- Internacionālu darba vidi