PĀRDOŠANAS MENEDŽERIS Latvijā – darbam ar Norvēģijas klientiem.
Darba pienākumi:
- Metāla dizaina kāpņu un mēbeļu pārdošana Norvēģijas klientiem, atbildot uz interesentu zvaniem vai epastiem;
- Metāla avārijas kāpņu pārdošana Norvēģijas klientiem, atbildot uz interesentu zvaniem vai epastiem;
- Uzturēt ilgtermiņa attiecības ar esošajiem klientiem;
- Klientu pieprasījumu apstrāde un piedāvājumu izstrāde pārsvarā pa telefonu vai epastos;
- Uzņēmuma vizuālo reklāmas resursu apstrāde, uzlabošana, tulkošana, labākas klientu piesaistīšanas veicināšanai;
- Pārdošanas atskaišu sagatavošana un atskaitīšanās uzņēmuma vadībai;
- Tikšanās organizēšana uzņēmuma vadībai, Norvēģijas klientu apmeklēšanai;
- Apmeklējumi Norvēģijā kopā ar uzņēmuma vadītaju tikai pēc nepieciešamības.
Prasības kandidātiem:
- Labas Norvēģu valodas zināšanas, obligāta prasība;
- Augstākā vai profesionālā tehniskā izglītība (Students) tiks uzskatīta par priekšrocību;
- Pieredze aktīvā pārdošanā;
- Angļu valodas zināšanas labā līmenī;
- Vēlamas Krievu valodas zināšanas, sarunvalodas līmenī;
- Augsta atbildības sajūta, mērķtiecība, precizitāte, patstāvība un izcilas komunikācijas spējas;
- Autovadītāja apliecība (Nav obligāta)
Mēs piedāvājam:
- Klientu piesaistes platformu, pastāvīgu projektu pieprasījumu plūsmu. Jāspēj pareizi nokomunicēts, lai klientam nezūd interese.
- Konkurētspējīgu, uz darba rezultātiem orientētu atalgojumu;
- Darba telefonu ar Norvēģijas pieslēgumu (Iphone 8 Plus);
- Sociālās garantijas;
- Iespēja augt un attīstīties profesionālajā jomā;
- Starptautisku darba vidi;
- Piedalīšanās produktu apmācībās uzņēmuma ražotnē Latvijā un Norvēģijā;
- Iespēju darbu apvienot ar mācībām vai citiem pienākumiem;
- Iespēju daļēji strādāt no mājām, galvenais ir rezultāts.
- Minimālo mēneša algu + 5% no darījuma summas. (Darījuma summas vidēji 5k-30k Euro)